Undervisningsmaterialer

Skolens ledelse godkender på skolebestyrelsens vegne anskaffelse af nye undervisningsmidler til skolen. Det kan være fagopdelte undervisningsportaler, lærebogssystemer og praktiske undervisningsmaterialer.

Skolens undervisning er overvejende baseret på portaler, men i enkelte fag arbejdes der fortsat i trykte lærebogssystemer. Hvis der indføres et nyt fælles lærebogssystem, præsenteres det for bestyrelsen.

Skolens pædagogiske læringscenter (PLC) råder over en budgetramme, der har til formål at sikre et bredt udvalg af litteratur samt mulighed for at give eleverne forskellige kulturelle oplevelser og erfaringer fx forfatterbesøg.

Skoleledelsen involverer relevante fagpersoner/grupper i den faglige og pædagogiske vurdering af større nyindkøb.